Smygtitt på höstens inredning hos Tres Pr

Jag var på en pressvisning hos Tres Pr förra veckan för att få en liten sneakpeak på höstens inredningsnyheter:)

DSC_0586

Så mycket snyggt och vackert fanns i deras fina showroom på Kungsholmen!!

DSC_0579

Bara älskar det vackra keramikporslinet från Potteryjo som står på övre hyllan

DSC_0581

DSC_0582

Love Warriors  tillhör också en av mina favoriter bland inredning, de är verkligen unika med handplockade skatter från världens alla hörn.

DSC_0588

Såå fin är denna vackra huvudbonad i vita fjädrar och snäckskal! Inget jag skulle gå ut i kanske;) men att ha hemma som prydnad hade gjort mig lycklig:)

DSC_0593

Gillar blåvitt till sommaren och fastnade för tyget på dessa kuddar och duk! Somrigt vackert! Hade gärna fått följa med hem:) Båda från True blue design.

DSC_0598

DSC_0595

Vacker dukning!

DSC_0590

Grymt fina paper bag från Love Warriors, fick den understa fina påsen med mig hem som jag tänkt förvara tidningar i:)

Tres varumärken är förutom de jag redan nämnt bland annat , Brita Sweden som har snygga mattor, Maze med snygga förvaringslösningar för hall, ADICO  med klassiska portugisiska kafémöbler för inom- och utomhusbruk, COZY LIVING  med dansk inredning som har de små detaljerna för hemmet och ett gäng andra fina märken med fantastiska saker!

Fin måndag på er!

Kram

Lämna en kommentar