Rengöring med Zeitgard

zeitgard

Har provat en riktigt bra hudvårdsgrej jag måste tipsa er om! Den kommer från LR och heter Zeitgard och rengör på djupet med en roterande borste och jag måste säga att jag faktiskt känt mig superren och mjuk i ansiktet efter jag använt den. Persikohykänsla liksom!:) Jag har borstat med den i ansiktet morgon och kväll i 3×20 sekunder med tvätten för känslig hud och känslan kommer direkt.

_VIP9467

Zeitgard är utvecklad för att rengöra känslig och normal hud hos både kvinnor och män. Den innehåller även microsilver för att göra den så hygienisk som möjligt, inga bakterier kan därför frodas i borsten. Microsilvern skyddar borsten i tre månader, och sedan är det dags att byta den.  En minuts användning varje dag ger snabbt synliga resultat. Jag gillar den skarpt och kan verkligen rekommendera den! För vem vill inte vara mjuk som en persika i ansiktet och känna sig strålande ren!? 🙂

Så här står det om Zeitgard:

En ny dimension av ansiktsrengöring

Strålande ren hud i en handvändning med ZEITGARD Cleansing Brush! Den innovativa elektriska ansiktsrengöringsborsten optimerar klassisk ansiktsrengöring. Den avlägsnar makeup och annan smuts upp till 10 gånger effektivare än vanlig ansiktstvätt utan att belasta huden ytterligare.

Unikt hygienkoncept

De speciellt för LR utvecklade, rundade trådarna i borsthuvudet håller sig hygieniska och rena i upp till tre månader tack vare Microsilver BG™ med antibakteriell verkan. Microsilver BG™ verkar som en skyddsköld: det avlägsnar bakterier och förebygger att de bildas på nytt.

Ett litet måndagstips så här i höstmörkret när hyn behöver lite extra omtanke.

Kram o fortsatt trevlig kväll

Lämna en kommentar