Digital transformation med Episerver

_VIP9496

episerver  _VIP9726_VIP9727

_VIP9621

_VIP9625

_VIP9647

_VIP9746 _VIP9756

Justin Cooke inspirerar på scen.

För någon vecka sedan hade jag ett kul fotojobb på ett mycket inspirerande event. Ascend 2015 som arrangerades av det marknadsledande Episerver som säljer digitala marknadsförings- och e-handelslösningar. Eventet hölls på Clarion Stockholm. På plats fanns över 600 deltagare med stor erfarenhet och expertis inom digital marknadsföring, flera internationella talare och stora välkända varumärken. Dagen handlade om Digital transformation och om vikten att ha en digital strategi för att hänga med i utvecklingen och vinna kundernas förtroende i framtiden.

Jag tycker det är superintressant och vill lära mig mer om digitala strategier och hur man når digital succé genom att anpassa budskap i olika sociala kanaler för att nå igenom mediebruset. Olika inspirerande talare avlöste varandra på scenen som berättade om sina egna olika digitala resor. Den som jag tyckte var mest spännande att lyssna till var Justin Cooke som delade med sig av sina digitala erfarenheter från Topshop och Burberry. Och sin senaste lilla baby:

Tunepics – en app där man kombinerar bild med musik.

Spännande värld den där digitala. Och efter att för ett par veckor sedan lyssnat på Frida Boisen om hur man gör digital succé och en vecka senare hört om den digitala transformationen, har jag nu lärt mig en del gällande framgångar i sociala medier:)

En reaktion på ”Digital transformation med Episerver

  1. Så kul att gå på inspirerande föreläsningar och få lite ny energi! Det där ämnet är ju dessutom jättespännande!

    Kram Lena

Lämna en kommentar